Zapraszam na mój kanał YouTube

Zauważyliście spadek aktywności na blogu ? Pewnie tak ;).
To dlatego, że tematy z bloga w większości zostały przeniesione na mój kanał YouTube. Na blogu nadal pojawiają się OpenBoxy, ale tutoriale i tematykę paznokciową znajdziecie już tylko na YT. Zachęcam więc do odwiedzenia i zadawania nowych pytań zamiast na blogu to na kanale - YouTube Candymona

czwartek, 4 czerwca 2015

Manicure hybdyrowy - jaką lampę wybrać ?


Część z Was pewnie już wykonuje sobie hybrydy i posiada lampę na wyposażeniu.
Wiem jednak, że są tu również osoby, które dopiero zastanawiają się nad kupnem zestawu do manicure hybrydowego i nie wiedzą jaką lampę najlepiej wybrać - LED czy UV a może CCFL lub SunUV ?
 
Ten post będzie właśnie dla nich :) 
Przedstawię dziś najpopularniejsze rodzaje lamp i powiem czym się różnią, a także czego należy się wystrzegać.

Po co nam Lampa ?
Lampa jest niezbędna do utwardzania lakierów hybrydowych, a jej wybór może mieć duże znaczenie. 
Lakiery hybrydowe źle utwardzone mogą się marszczyć, kurczyć i ciągnąć. Jeśli źle utwardzimy hybrydę, to będzie ona dużo mniej trwała, może np. schodzić płatami, a tego byśmy nie chciały :)

Przede wszystkim zacznijmy od podziału lamp ze względu na rodzaje świetlówek/diod oraz rodzaj emitowanego światła.


Lampy UV to najczęściej stosowane i najtańsze (poza mostkami, których nie polecam) lampy na rynku, choć ich cena może znacząco wzrosnąć za dodatkowe bajery takie jak czujnik ruchu czy timer.
Przy wyborze lampy UV należy zwrócić uwagę na jej moc. Dostępne są lampy o mocy 9W, jednak nie radzę ich kupować, bo taka moc jest zdecydowanie zbyt słaba.
Lampy 9W zwykle wyglądają tak - ( pokazuję abyście wiedziały czego się wystrzegać ;) )


Polecam lampy UV o mocy 36W - w takiej lampie są 4 świetlówki o mocy 9W, więc jest 4x mocniejsza niż siostra, o której wspominałam wyżej. Jest to najbardziej popularny typ lamp i dobrze się sprawdza przy stylizacji hybrydowej oraz żelowej (zdjęcie wspomnianej lampy będzie pod koniec wpisu).

W zależności od producenta lakierów hybrydowych czas utwardzania jednej warstwy może być różny, ale zwykle jest to około 2 minut :)
Muszę jednak wspomnieć, że niektóre ciemne kolory mogą potrzebować dłuższego czasu utwardzania.

Dużą zaletą lamp UV jest to, że utwardzają każdy rodzaj hybryd i żeli, pomimo dłuższego czasu naświetlania .

W lampach LED niestety nie wszystkie produkty się utwardzają
. Zazwyczaj problem ten dotyczy żeli UV, oraz może wystąpić przy "trudnych kolorach" - czerni oraz bieli.


Zaletą lamp LED jest jednak czas, w jakim lakiery są utwardzane. Czas naświetlania z 2 minut skracany jest przykładowo do 30 sekund (w zależności od mocy lampy). Zdecydowanie jest to świetna sprawa dla salonów, które potrzebują w krótkim czasie zrobić jak największą ilość paznokci ;) Lampy LED mają w środku sporą ilość niewymiennych diod o bardzo długiej żywotności.
W lampach UV gdy żarówka się spali należy ją wymienić, a koszt takiej żarówki to 5-20zł (w zależności od jakości). Nie dzieje się to oczywiście zbyt często, jeśli używacie takiej lampy tylko do własnych potrzeb, jednak w salonach zdecydowanie lampa LED sprawdzi się lepiej ze względu na szybkość pracy i właśnie brak potrzeby wymiany czegokolwiek.


Od jakiegoś czasu w sprzedaży są również dostępne lampy LED + CCFL .. co to takiego ?

Otóż jest to lampa z ledami  + dodatkowo zamontowana jest w niej  świetlówka CCFL w kształcie spirali, która ma zapewnić idealne i równomierne doświetlenie. Połączenie tego typu ma według producenta umożliwiać utwardzanie lakierów hybrydowych w czasie 10-30 sekund, choć w rzeczywistości jest to raczej czas około 30-40 sekund, w zależności od koloru i samego lakieru.

Lampa jednak nie jest idealna do utwardzania produktów UV.
Jeśli macie ochotę poznać bliżej tę lampę, to zapraszam do osobnego wpisu - LAMPA DIAMOND recenzja


Lampę można dostać już za +/- 100 złotych w
zależności od mocy i funkcji. Niewątpliwie lampy CCFL kuszą swoim wyglądem i obietnicami producenta :).

Ostatnią nowością są lampy LED/UV, które zazwyczaj mają w nazwie " SUNUV "
Co to w ogóle znaczy ?


Jest to lampa z diodami, wyglądająca jak zwykła LEDówka, jednak zamontowane są w niej diody LED nowej generacji. Różnią się od zwykłych tym, że emitują światło o długości fali 365 i 405 nm co oznacza, że długość fali jest też taka, jak w lampie UV (365).

Diody w tej lampie po prostu emitują światło, które odpowiada światłu LED i światłu UV zarazem - takie czary ;). W związku z tym, taka lampa powinna utwardzać wszystkie produkty, które są dostępne na rynku, bez znaczenia czy są dedykowane do lamp LED czy UV.


L
ampy te mogą mieć też bardzo dużą moc i wg. producenta potrafią utwardzać lakiery hybrydowe w 5 sekund! - dotyczy to lamp 48W LED/UV.

Można je znaleźć np. na Aliexpress pod nazwą SUNUV1 lub SUNOne, jak również w różnych sklepach firmowych znanych marek, które dorzucają swoje logo na lampę i sprzedają 3 razy drożej, niż można kupić z Chin :D

Ja już mam swoją lampę SunOne, więc zapraszam na jej szczegółową recenzję - klik :)
Dowiecie się między innymi jak lampa sprawdza się w praktyce i ile czasu potrzebują w niej lakiery do pełnego utwardzenia.


http://www.candymona.pl/2017/01/lampa-sunone-do-hybryd-i-zeli.html

W nowej technologii są też dostępne mostki o mocy 24W, które nazywają się SUNUVc lub SUNUVs (różnią się tylko tym, że "s" ma wyświetlacz i można go podłączyć do powerbanka). Oczywiście mostki są tańsze, bo ich koszt jest zbliżony do lampy Diamond, czyli ok 20$ za C i 24S$za S (do 100zł).

Powiem Wam jednak szczerze, że pomimo nowej technologii i tak nie jestem za mostkiem. Nie ma on lustrzanego dna ani tyłu, przez co następuje większa strata światła, które jest tak ważne do dobrego utwardzania produktów. Moim zdaniem lepiej dołożyć te 30-50zł i kupić SunOne :). 

 


Znamy już rodzaje lamp i główne różnice, 
więc przejdźmy teraz do mniej ważnych rzeczy :)

Lampy dostępne na rynku, poza samym utwardzaniem mogą mieć dodatkowe funkcje takie jak :
- timer - ustawianie wybranego czasu 
- czujnik ruchu - automatyczne włączanie lampy i odliczanie ustawionego czasu po włożeniu ręki
- wiatraczek, wentylator
i różne inne udziwnienia
Trzeba jednak pamiętać, że wszystkie takie dodatki wpływają na cenę lampy.
Na koniec dodam jeszcze taką drobną, aczkolwiek ważną uwagę ..
Poza mostkami 9W darujcie sobie również wszelkie latarki led i inne tego typu bajery.  Nie są one nic warte, słabo utwardzają i są niewygodne w użyciu, tak więc lepiej dołożyć kilka złotych i kupić zwykłą lampę UV.

Zwróćcie też uwagę, aby Wasza lampa była zabudowana z tyłu. 
Dlaczego ? ... buteleczki lakierów hybrydowych pomimo, że są zwykle w szkle barwionym na czarno, wciąż mogą przepuszczać część promieni. Tak więc przy zwykłej zabudowanej lampie możecie postawić sobie swoje lakiery z boku czy z tyłu lampy bez obawy, że utwardzą wam się w szkle. Niestety słyszałam już o wypadkach, w których hybryda zrobiła się "glutowata" właśnie z takiego powodu, że była postawiona w miejscu, w które docierało światło lampy.


Widzicie? Nie ma żadnej ochrony a światło wydostaje się z lampy na wszystkie strony.... nie polecam.

Jeśli zamierzacie robić paznokcie w domowym zaciszu i nie planujecie zakładać salonu, polecam najzwyklejszą lampę UV 36W. Minusem takiej lampy jest potrzeba sprawdzania czasu na zegarku, telefonie czy innym urządzeniu. Koszt tej lampy to około 30-40zł. Po jakimś czasie może też być konieczność wymiany świetlówek.


W przypadku Lamp LED oczywiście wiadomo, że im większa moc lampy tym szybciej i lepiej utwardza, dlatego trzeba to uznać za najważniejszy wyznacznik podczas wyboru.
Polecam więc kupować lampy ledowe o mocy nie mniejszej niż 36W.
W przypadku 9w Led trochę mija się z celem, gdyż czas utwardzania musi być dłuższy, więc w takim wypadku trzymacie
rękę pod lampą nawet 2 minuty jak w UV (nie wierzcie w obietnice producenta, że taki mostek utwardzi Wam hybrydy w 30 sekund). Dochodzi też kwestia utwardzania osobno kciuka ze względu na małe gabaryty itd.

Patrząc jednak na najnowsze lampy LED/UV sądzę, że w ogóle nie ma sensu już kupować zwykłej lampy LED, bo koszt będzie podobny, a  w nowych lampach utwardzi się Wam każdy produkt, nie tylko ten przeznaczony do ledów.
Tu jednak mam na myśli lampę SUNUVOne lub
SUN2 o mocy 48W, bo jeżeli planujecie kupić mostek typu SUNUVc, to przy takiej cenie skłaniałabym się jednak ku lampie DIAMOND, która jest zabudowana z tyłu i ma odblaskowe wnętrze zwłaszcza, że czas utwardzania będzie praktycznie taki sam w diamencie i w mostku 24W.

Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem lampy to mam nadzieję, że mój post pomoże Wam podjąć dobrą decyzję :)



Aktualizacja wrzesień 2017

Nagrałam nowy film na kanale, w którym porównuję wszystkie modele lamp, jakie posiadam : UV 36W , DIAMOND 36W (led+ccfl), SunOne 48W (dual led), SUN2 48W (dual led), SUNmini 6W (mostek dual led), (Rainbow1x 18W mostek dual led)
Opowiadam tam o ich wadach oraz zaletach.

Podsumowałam też wszystko, co do tej pory pisałam Wam na blogu, czyli powiedziałam która lampa będzie dobra na początek, a która jeżeli chcecie mieć od razu lampę super jakości, utwardzającą wszystkie produkty w krótkim czasie :).

Film możecie obejrzeć, klikając na miniaturkę powyżej, lub wchodząc bezpośrednio na mój film - https://youtu.be/nAkLQtsHHPI
Zachęcam też do subskrybowania -
https://goo.gl/uTTyrL :)

https://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html
http://www.candymona.pl/2017/01/lampa-sunone-do-hybryd-i-zeli.html

Jak sprawdzić czy hybrydy są prawidłowo utwardzone ?
Test na poprawne utwardzenie hybrydy.


Hybrydowy słowniczek - co to jest dyspersja, wolny brzeg i inne :)


Czy hybrydy niszczą paznokcie?
+ jakie błędy popełniamy podczas stylizacji hybrydowej





Buziaki dla Wszystkich hybrydomaniaczek :*


* UWAGA! 
Ze względu na ogromną ilość komentarzy, należy kliknąć na samym dole, pod okienkiem odpowiedzi "Wczytaj więcej..." aby zobaczyć ostatnie opublikowane komentarze oraz moje odpowiedzi.

Proszę jednak, aby nowe pytania związane z lampami zadawać pod filmem https://youtu.be/nAkLQtsHHPI, a nie na blogu, ponieważ tam system komentarzy działa dużo sprawniej i otrzymuję powiadomienia :)

201 komentarzy:

  1. bardzo przydatny wpis- od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem lampy- bo u mnie zwykły lakier nie zdaje egzaminu. Teraz będę wiedziała czego szukać :) moja mama często chodzi na manicure hybrydowy więc może to dobry pomysł żebyśmy sobie w nią zainwestowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz na spotkaniu będziesz miała okazję dowiedzieć się jeszcze więcej na ten temat :)
      U mnie też zwykłe lakiery egzaminu nie zdawały, zawsze gdzieś się musiałam dotknąć i zepsuć efekt, poza tym końcówki zaraz były pościerane. Hybryda to fajna sprawa ale trzeba sobie troszkę pieniążków odłożyć żeby kupić cały zestaw na początek.

      Usuń
  2. idealnie trafilam bo chce sobie lampe kupic!
    super post!dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny post, który pomoże wielu z nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post! ja mam lampę UV, ale ciągle mnie kusi LED, czekam na Twój zakup i opinię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na recenzję lampy diamond :) http://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html

      Usuń
  5. Świetny post. Sama zastanawiam się nad rozpoczęciem robienia sobie samej hybrydy w domu ale zastanawiałam się którą lampę wybrać teraz już wiem. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/lampa-uv-36-w-90-120-180s-ciagly-4-zarowki-9-w-i5528348217.html , http://allegro.pl/zestaw-5-x-semilac-lampa-uv-gratis-efekt-syrenki-i5590343506.html , http://allegro.pl/uv1b-lampa-uv-do-paznokci-36w-timer-4-zarowki-9w-i5601022822.html
    wybrałabyś którąś lampe czy zestaw od razu? jestem nowicjuszką i chciałam zacząć robić sama hybrydy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie lampy są 36 W, więc będą dobrze utwardzały. Różnią się jedynie funkcjami timera, jedna ma 3 czasy do wyboru - ta za 48,90 a ta za 42,90 ma tylko jeden czas.
      Tak jak pisałam czasem czerń trzeba doświetlić nieco dłużej, więc może być wygodniejsza ta z 3 czasami ale tak na prawdę to są praktycznie identyczne i nie ma znaczenia którą weźmiesz ;)
      Jeśli jednak nie masz jeszcze kompletnie nic do maniucure hybrydowego to może powinnaś sobie wziąć zestaw.
      W zestawach zazwyczaj wychodzi troszkę taniej niż kupować pojedynczo.
      Musisz sama zadecydować co by Ci najbardziej odpowiadało ale każda z tych aukcji które podałaś jest ok :)

      Usuń
  7. Super wpis! Przetestowalas juz porzadnie lampe LED + CCFL? Zastanawiam sie nad nia dosc powaznie, a znowu jestem wielka fanka bardzo ciemnych lakierow i szczerze mowiac mam pewne obawy przed jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej . Dzięki :)
      W pewnym sensie przetestowałam ale akurat bez ciemnych kolorów. Ja dostałam uczulenia na hybrydę Semilac i teraz kładę tylko bazę Shellac a moja mama nie lubi ciemnych kolorów więc lampa była używana tylko do utwardzania różu. Nie jestem więc niestety w stanie powiedzieć jak będzie z czernią i innymi mocno napigmentowanymi kolorami.
      Może za jakiś czas zrobię test na wzorniku ale to może być niewymierny efekt bo na paznokciach to zawsze inaczej.

      Usuń
    2. I jak ta nowa lampa ? Jest lepsza od zwykłe 36V ?
      Zatanawiam się właśnie nad zakupem LED +CCFL.... no i już sama nie wiem ;)
      Boję się, że w tej z żarówkami dłoń sobie poparzę przez przypadek, bo ja niezdarna jestem z natury ;)

      Usuń
    3. Zależy czego oczekujesz.
      Na pewno LED jest lepsza pod względem szybkości. W 20 sekund warstwa lakieru jest utwardzona i można nakładać następną.
      A te żarówki w UV nie parzą, więc nie masz się o co martwić :>
      Jeszcze nie słyszałam aby ktoś się oparzył o żarówkę w UV'ce, serio, bez obaw.
      Jak masz dużo kasy na zbyciu bierz LED + CCFL jednak jeśli pieniążki nie rosną u Ciebie na drzewach to polecam UV ;)

      Usuń
    4. Hej :) Podbijam temat, przetestowałaś już ciemny lakier hybrydowy w lampce Led ccfl ? :)

      Usuń
    5. Niestety nie testowałam :<
      Mam uczulenie które wychodzi mi nawet od samych oparów hybryd a teraz akurat mam okres pracy i wielu spotkań z ludźmi, więc nie chcę ryzykować tego że będę musiała chować ręce. Bo wtedy to dosłownie wstyd je komuś pokazać.
      W połowie października będę już spędzała więcej czasu w domu i wtedy zamierzam próbować innych marek hybryd, wtedy planuję zrobić porządne testy i napisać post o mojej lampie Led ccfl.
      Mimo wszystko jeśli od razu pojawi się uczulenie to możliwe że testy się wydłużą dla tego nie chcę obiecywać konkretnego terminu żeby Was nie zawieść.

      Usuń
    6. Lampa Diamond Led + CCFL porządnie przetestowana i opisana pojawiła się właśnie na blogu, więc zapraszam na recenzję. http://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html
      Również ciemne lakiery sprawdziłam i fajnie utwardza :)

      Usuń
  8. witaj :) chcialabym wiedziec co myslisz o lampie led 6W marki Semilac? (piekna w kolorze pudrowego rozu tunelowka); widzialam testy i opinie o tej lampie na youtube i wychodzi na to ze kazda ktora taka posiada jest zadowolona... natomiast pozniej przeczytalam gdzies ze 6W to za slaba moc. Ty rowniez wspominasz o mocy.... no po prostu zglupialam..... prosze napisz jaka jest Twoja opinia bo nie chce kupic jakiegos badziewia. (slyszalam tez ze lakiery i to inne wszystko z Semilaca jest super) czekam na Twoja odp. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi się ustosunkować do tej konkretnej lampy ponieważ jej nie znam.
      Jeśli ufasz tym dziewczynom z youtuba to możesz ją kupić.
      Z pewnością jednak czas utwardzania hybryd w tej lampie będzie dłuższy niż przy standardowym 9w.
      Dodatkowo nieutwardzona hybryda jest szkodliwa, więc ja bym się chyba bała ryzykować że coś się nie utwardzi.
      Mocniejsze lampy też bywają śliczne :)

      Usuń
  9. czyli lampa UV jest do wszystkiego a LED tylko do hybryd przeznaczonych do danej mocy lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem , UV jest do wszystkiego a przy LED nie chodzi o samą moc tylko o typ światła.
      Po prostu są pewne hybrydy i żele których światło led nie utwardza (niezależnie od mocy lampy).

      Usuń
  10. hej :) czyli lepiej kupic zwykla lampe UV ?w prawdzie ja nie potrzebuje jej w celach jakiejs czestej eksploatacji tylko do zrobienia swoich paznokci raz na jakis czas w domowym zaciszu :) mimo to jednak chcialabym zeby byla dobra; dziewczyny z youtube mowily ze lampa led 6W z Semilaca dobrze utwardza i czas tego utwardzenia to 30 sekund albo 45 sekund czyli szybciej niz zwykla UV w ktorej proces trwa do 2 minut.....dlatego moje pytanie :) dodam ze to byl zestaw startowy Semilac lampa led plus base, top i lakier i jakies tam inne potrzebne przybory. czy moglabys mi w takim razie polecic cos co Twoim zdaniem sprawdzi sie bez zarzutow? chodzi mi o konkretna lampe, marka, moc itd. ja sie na tym raczej nie znam... tak jak juz wspominalam mozna zglupiec doslownie bo wybor jest nieograniczony :) licze na Twoja pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do użytku własnego polecam jednak UV.
      Jesteś pewna że będziesz cały czas używała tylko Semilac ? On się utwardzi w LED ale inne marki już niekoniecznie.
      Ja na początku też myślałam że będę stosowała tylko jego, do czasu aż mnie uczulił.
      Teraz się cieszę że nie sprzedałam mojej starej UV. Zastanów się czy naprawdę jest dla Ciebie tak istotna ta różnica pomiędzy 45 sekund a 2 minutami. Szczególnie że 6W jest słabsza niż 9 W a to 9W zalecają 30-40 sekund. Ja bym w 6 mimo wszystko trzymała minutę. Lepiej kilka sekund dłużej potrzymać ale mieć pewność że będzie dobrze utwardzony lakier.
      Wiem że są też zestawy Semilac z lampami UV, więc można poszukać.
      Nie zdecyduję jednak za Ciebie bo każdy musi dostosować to do swoich potrzeb.
      Ja miałam sporo nieprzyjemności spowodowanych przez Semilac, dla tego też wiadomo że nieco inaczej patrzę na sprawę niż osoba która zaczyna dopiero swoją przygodę z hybrydami.

      Usuń
  11. czy gdybys znalazla troszke wolnego czasu to moglabys zerknac na te filmiki dziewczyn na youtube o SEMILACU ? sama jestem ciekawa Twojej opini na ten temat bo ja posiadam zwykla lampe UV i jestemm srednio z niej zadowolona... plis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, tak naprawdę filmiki nie są moim zdaniem jakimkolwiek wyznacznikiem.
      Hybryda utwardzona w 50 % już wygląda i zachowuje się jak utwardzona, pomimo tego że jest to nie do końca prawda.
      Jak wspominałam hybryda nieutwardzona jest szkodliwa, więc takie utwardzenie tylko 50% może po jakimś czasie dać efekty uboczne. Oczywiście że po 1 czy 2 razach nie da się tego zaobserwować, paznokcie wydają się być ładne i dobrze się trzymają.
      Mnie jednak uczuliła hybryda pomimo że utwardzałam ją zawsze według zaleceń producenta, więc nie wiem teraz czy zalecenia producenta nie są nieco zbyt optymistyczne i czy nie powinno się brać ich z przymrużeniem oka.
      ps. uczulenia (wyglądającego jak poparzenie chemiczne) dostałam po pół roku stosowania Semilac, więc też nie od razu, początkowo byłam bardzo zadowolona i teraz jak tu ufać producentom ?
      Moim zdaniem jeśli masz możliwość dorzucić kilka złotych to lepiej kup LED o większej mocy a jeśli chcesz żeby było taniej to ja osobiście stosowałabym UV.
      Czemu właściwie nie jesteś zadowolona ze swojej lampy ? Ze względu na czas utwardzania ?

      Usuń
  12. no wlasnie glownie ze wzglegu na czas utwardzania, poza tym jest duza i niezbyt ladna; ostatnio zauwazylam ze nie utwardza mi hybrydy rownomiernie pomimo ze wszystkie zarowki dzialaja dlatego tak zainteresowalam sie ta ledowa z Semilaca..... dziekuje ze wyrazilas swoje zdanie i pomoglas :) ale czy moglabys mi jednak doradzic cos dla poczatkujacej hybrydomaniaczki?:) jaka lampe konkretnie wybrac? jaka masz ty i czy sie sprawdza? i pozniej jaka marke lakierow do niej wybrac? :) dodam ze nie kupie drozszej niz 250 zl (przynajmniej narazie) jeszcze raz wielkie dzieki :) super blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam starą UV 36W i do tej pory byłam z niej zadowolona. Możliwe że żarówki już masz do wymiany skoro nierównomiernie utwardza.
      Posiadam też wymienianą w poście LED CCFL Diamond, do nabycia np. tu http://allegro.pl/lampa-led-ccfl-uv-diamond-36w-najtaniej-kolory-i5755445358.html za 140zł + przesyłka, więc spokojnie mieści się w Twoim budżecie. Ja ostatnio rzadko robię sobie hybrydy ale moja mama jej używa i jest zadowolona.
      Lampa ma dużą moc bo 36W w czym 24W LED czyli jest o wiele mocniejsza od tej którą planowałaś kupić, do tego też jest śliczna :>

      Usuń
    2. Co do lakierów to ja już sama nie wiem co polecać bo sama w tej chwili stosuję tylko Shellac, który jest drogi.
      Indigo jest też fajną firmą w rozsądnej cenie. Mają ładne kolorki hybryd i podają skład na opakowaniu co dla mnie teraz jest bardzo ważną kwestią po tym jak od Semilac składu się doprosić nie mogę.

      Usuń
  13. Jaką "markę" polecasz dla początkującego? Chciałabym zamówić "zestaw startowy" przez internet, lecz to moje pierwsze spotkanie z hybrydami i nie mam o tym w ogóle pojęcia.. mogłabyś coś doradzić?
    PS. trudno wykonuje się takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym czy trudno się wykonuje taki manicure pisałam tu - http://candymona.blogspot.com/2015/05/lakiery-hybrydowe-jak-poprawnie-zrobic.html
      Jest wszystko opisane krok po kroku, więc sama możesz ocenić czy trudno.
      Co do marki to u mnie z tym jest problem ponieważ przez Semilac miałam poważne problemy i w związku z powyższym go nie polecę choć na większości blogów to właśnie te lakiery są polecane.
      Możesz zastanowić się nad Indigo lub Modeną, Gilishem czy Shellac jeśli zależy ci na jakości.
      No chyba że szukasz bardzo tanich hybryd to wtedy praktycznie wszystko jedno co wybierzesz, większość i tak składów nie podaje więc nie wiadomo co się kładzie na paznokcie a co do trwałości to są podobne.

      Usuń
  14. witam, potrzebuje maluśką jak najmniejszą lamę uv, może być słabsza, ale koniecznie mała i uv. potrzebna mi jest na wyjazd, a w mojej torbie liczy sie każdy cm :) doradzisz mi coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampy UV mają to do siebie że są większe niż LED ponieważ ich świetlówki są dużych rozmiarów.
      Będzie Ci więc raczej ciężko znaleźć małą lampę UV. Jeśli chcesz faktycznie mini lampę to zastanów się nad ledową. W allegro jak wpiszesz "lampa led mostek" to są takie malutkie lampy za około 30-40 zł, niektóre z wtyczkami na usb inne normalnie do kontaktu.
      Najmniejsza lampa UV jaką możesz kupić to 9w ale ona i tak będzie większa od ledowej 9w.
      Taka 9w lampa uv będzie też potrzebowała dużo dłuższego czasu aby utwardzić hybrydę.
      Większość lamp UV 36W utwardza warstwę hybrydy w 2 minuty, więc pomyśl sobie ile czasu trzeba będzie utwardzać lakier lampą o 4 razy mniejszej mocy.
      Jak dla mnie kupno takiej lampy jest trochę bez sensu. ps. ledowe lampy są też lżejsze niż UV ;)

      Usuń
    2. dzięki za odp, przemyślałam sprawę i faktycznie te małe uv to nic nie warte, a chciałam uv, bo ja głównie robię zele, a budujące zele mam właśnie uv, ale na tej jednej żarówce to jedna warstwa utwardzałaby sie z 15 minut i ciekawe czy w ogóle by sie utwardziły :) pozdrawiam

      Usuń
  15. KOCHANI W KOŃCU POJAWIŁ SIĘ OBIECANY POST O LAMPIE DIAMOND LED + CCFL .
    GORĄCO ZAPRASZAM NA MOJĄ RECENZJĘ - LINK ZNAJDUJE SIĘ TU

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze o pomoc w wyborze lampy oraz lakieru(marki) do hybrydy. Im wiecej czytam komentarzy to mam coraz wiekszy mętlik. Potrzebyje cos dla swojego uzytku widzialm lampe led nazywaja ja mostek o mocy 9 w, ale nie wiem czy to jest odpowiednik 100w., czy lepiej kupic zwykla lampe. Wiadomo sprzedawcy beda zachwalac swoj towar dlatego nie dokonca polegam na ich zachwalaniu towaru. Na zestaw tzw startowy chcialabym wydac nie wiecej niz 250 zl. Dlatego zwracam sie z prośbą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak 9w odpowiednik 100w.
      Lampa 9w z 3 diodami led jest lampą dość słabą ale do domowego użytku wystarczy. Będziesz tylko musiała uważać aby lakiery trzymać z daleka od lampy bo mostek nie ma osłonki (pisałam o tym w tym poście).
      Za około 140 zł jest wiele zestawów do hybryd z tym że w zestawie dają lampę UV 36W ona też jest dobra i na własny użytek nie potrzebujesz lepszej, chyba że chcesz.
      Jeśli koniecznie chcesz ledową lampę to radzę poszukać zwykłej osłoniętej lampy (nie mostka) i najlepiej o mocy większej niż 9w. Jeśli zdecydujesz się na 9w led to tak jakbyś miała zwykłą UV 36w a w ledach nie utwardzisz wszystkiego, przy czym UV utwardzi również żele i trudne kolory. Według mnie dobry wybór jest taki że albo UV 36w albo Led 36W i wtedy masz czas utwardzania dużo krótszy.

      Usuń
  17. Dzięki za info, chyba zdecyduje sie na zwykłą lampę UV o mocy 36W. Mam jeszcze pytanie co do lakierów a właściwie firmy, czy Semilac jest godny polecenia? Czytalam tez o Indygo jeżeli dobrze pamiętam. Nie chcialabym na samym początku przygody z hybryda sie sparzyć oraz jaki podkład użyć(jakiej marki) aby nie zniszczyć sobie płytki paznokciowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Semilac zrobił dużą krzywdę, więc mam do niego wstręt ale wiele osób go chwali.
      Ludzie bardzo go lubią do czasu aż im nie zaszkodzi (ale nie wszystkim szkodzi, więc może u Ciebie by się sprawdził).
      Dobra baza to CND Shellac, dodatkowo łatwo schodzi już po minutce w acetonie, nie to co Semilac że 15 minut i jeszcze trzeba skrobać.
      Indigo jest bardzo fajną firmą i dość przystępną cenowo, więc myślę że warto się nad tymi lakierami zastanowić.

      Usuń
    2. Również używam bazy CND Shellac, jak dla nr 1 własnie dlatego że można szybko zdjąć hybrydę :)

      Usuń
  18. Ja mam pytanie na temat lampy ale biurowej. Jaka najlepiej kupić ledowa czy ze świetlówka, obydwie są proponowane do robienia manicure. W ledowych moxna ustawiać moc zapalenia a znów ze świetlówka ze nie odbija światła... I kompletnie nie wiem. Cenowo praktycznie to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że do robienia paznokci polecane są typowe lampy bezcieniowe.
      Mają odpowiednią budowę dzięki której światło nie będzie Cię razić. Obawiam się że przy ledach mógłby taki problem wystąpić. Ja bym zainwestowała w lampę typowo do paznokci skoro Ci taka potrzebna :)
      Ja przyznaję że nie posiadam żadnej lampy do tej pory i zawsze dawałam radę bez niej ;)

      Usuń
  19. Witam ;) Mam pytanie odnośnie mojej lampki led. Z tego co wyczytałam parametry energii to jest tak : 4,5w ; 5V/1,2A. Do tego pisze, ze jest podwójnie szybsza(wiec według instrukcji wymaga 15s trzymania pod lampa paznokci). Z racji tego, ze jest taka mała moc trzymając pazurki dłużej w takiej z mniejsza mocą mozna uzyskać efekt jak w lampie UV 36w? Chodzi mi o to czy mogę w mojej lampie zrobic typowo żelowe paznokcie, ponieważ ta jest zakupiona typowo w zestawie hybrydowym i to mnie zastanawia. Nie miałam jeszcze styczności z taką bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że pierwszy raz słyszę o tak słabej lampie i nie mam pojęcia jak długo trzeba w niej cokolwiek utwardzać. Patrząc jednak na opakowanie Semilac widzę 40sek - led 9w co oznacza że w lampie o mocy o połowę słabszej należałoby utwardzać 2 x dłużej czyli 80 sekund ale mimo wszystko nie byłabym tego taka pewna bo wszystko zależy od umiejscowienia świetlówek itd.
      Nie sądziłam w ogóle że są produkowane lampy 4,5w. Jedynie latarki led bywają o tak małej mocy, jednak jak dla mnie to jest bardziej zabawka niż prawdziwa lampa. Nie radzę sobie wykonywać przy jej pomocy paznokci regularnie ponieważ źle utwardzona hybryda (czy żel) jest szkodliwa. Ja już miałam nieprzyjemności spowodowane stosowaniem hybryd, więc odradzam tego typu eksperymenty na sobie.
      Ja bym zainwestowała w normalną lampę skoro chcesz sobie wykonywać paznokcie, szkoda zdrowia na takie zabawy.

      Usuń
  20. Hej! mam pytanie, czy gdy mam lapę UV 14W muszę kupować nową ? Chciałam kupić sobie zestaw starrtowy z hybrydami, ale gdybym nie musiała kupywać lapmy mogłabym kupić dodatkowe lakiery. Paznokcie chciałabym robić sobie i moim najbliższym, także nie mam ogromnych wymagań, ale jak się wtedy ewentualnie z nią obchodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Uważam że powinnaś kupić nową lampę.
      Większość hybryd utwardza się 2 minuty w 36w UV.
      Twoja lampa ma 2,5 raza mniejszą moc, więc powinnaś w niej utwardzać hybrydy 2,5 raza dłużej co daje 5 minut - każdą warstwę trzeba tyle utwardzać.
      Samej Ci się szybko odechce takiej zabawy bo każdy manicure to co najmniej 4 warstwy x 5 minut. I to pod warunkiem że kolor równo pokryje przy 2 warstwach a wiele jasnych potrzebuje 3 warstw, to samo ze zdobieniami.
      Wydaje mi się że inwestycja w nową lampę to dobry pomysł ale skoro już masz tą 14W możesz zobaczyć jak się sprawdzi, przy utwardzaniu w takim czasie jaki Ci podałam czyli 1 warstwa 5 minut.

      Usuń
    2. Weź też pod uwagę, że jeśli lampę masz starą (nie wiem kiedy kupowałaś) to może ona mieć nie najlepsze żarówki. Nie chodzi tu tylko i ilość godzin w których świeciła ale ogólnie wiadomo że im coś starsze tym może słabiej działać.

      Usuń
  21. Hej :) Chciałabym zacząć robić hybrydy, ale muszę kupić lampę, a nie wiem czy ta co wybrałam jest dobra. MOgłabyć ocenić? Nie masz szczególnych wymagań, paznokcie robiłabym sobie i najbliższym :) http://allegro.pl/zestaw-manicure-hybrydowy-artlak-5xlakier-lampa-i5208281782.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Lampa w tym zestawie jest ok, standardowa UV 36W :) W sam raz do robienia pazurków w domowym zaciszu.
      Mam jednak uwagi co do lakierów które są w tym zestawie. Po pierwsze artLak to bardzo słaba firma, hybrydy są niezbyt dobrej jakości. O ile kolorówka jeszcze by przeszła z tej firmy to na pewno powinnaś dokupić porządną bazę oraz top i nie baza z topem 2w1 jak w tym zestawie tylko osobno baza osobno top, ponieważ one mają zupełnie różne właściwości. Chyba że nie zależy Ci na trwałości paznokci i zamierzasz zmieniać manicure co kilka dni, wtedy zestaw jest ok.
      Jeśli chcesz jednak mieć trwały manicure hybrydowy to niestety ale powinnaś wydać trochę więcej pieniążków i kupić zestaw z lakierami np. Indigo czy Semilac, lub coś z podobnej półki cenowo - jakościowej.

      Usuń
  22. Dziękuję za wyczerpujące informacje na temat zakupu lampy. Bo nie mogłam się zdecydować. Teraz juz wiem ze będzie to Diamond .A jakiej bazy najlepiej używać, lakieru, topa? Pomóżcie, doradźcie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery to indywidualna sprawa i ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie.
      Ja mam uczulenie na część lakierów a różne osoby polecają różne marki hybryd.
      Na tę chwilę polecę Ci Indigo ale jest wiele marek hybryd które są fajne i można by było je brać pod uwagę.

      Usuń
  23. Ja bym chciała zapytać czy firma samej lampy ma znaczenie? Tzn. chodzi mi o to, czy lampa UV 36W mniej znanej firmy byłaby Twoim zdaniem tak samo dobra, jak tych najbardziej popularnych - czy jest coś, czym te najbardziej popularne i reklamowane wyróżniają się od innych i czy poza mocą należy zwrócić jeszcze na coś uwagę? :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma . Jeśli lampa ma moc UV 36W to znaczy że ma 4 świetlówki UV o mocy 9W.
      Czyli każda taka lampa będzie świeciła dokładnie tak samo.
      Te bardziej reklamowane różnią się ceną właśnie dla tego bo firma zapłaciła za reklamę i zwyczajnie musi to sobie odbić :)
      Skoro kupujesz UV to patrz tylko na to aby lampa była właśnie 36W nie mniejszej mocy i będzie ok :)

      Usuń
  24. Dziękuję za odpowiedź, takiej konkretnej oczekiwałam :) znalazłam lampę UV 36W na Ezebra.pl i kosztuje 44 zł, dlatego wydawało mi się, że musi być jakiś "kruczek" w tym - stąd moje pytanie :) bardzo Ci dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. Ja mam pytanie co do nowej lampy Semilac UV LED 36W. Czy testowałaś już tą lampę? Wiesz czy utwardza wszystkie kolory i jaki jest czas utwardzania? Ma 3 czasy, 5, 20 i 30 sekund. Szukałam w internecie informacji, ale takowych nie ma. Robię paznokcie hybrydowe, ale w niedalekiej przyszłości będę robiła też żele i też się zastanawiam czy je utwardzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ale ja pisałam w poście że idzie do mnie lampa Diamond a lampy z Semilac nie miałam więc się na jej temat nie mogę wypowiedzieć.
      Jeśli chodzi o Diamond to opisałam ją tu - http://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html

      Usuń
  26. Czy jest jakaś różnica w działaniu zależnie od firmy lampy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma :) Tak jak pisałam, lampa UV ma mieć moc co najmniej 36W i każda lampa o tej samej mocy będzie świeciła tak samo.

      Usuń
  27. jeśli chodzi o lakiery hybrydowe to jest jakaś różnica jesli chodzi o firmę? jakie polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duża różnica pomiędzy hybrydami różnych marek. Wypróbuj sobie Indigo albo SPN Nails :) Tańsze zazwyczaj dużo słabiej się trzymają i prawdopodobnie większe jest też ryzyko uczulenia od nich.

      Usuń
  28. Hey :) Otóż proszę o pomoc. Szukam zestawu do hybryd. Dokładnie opisze swój problem. Tak więc przeczytałam mnóstwo blogów, komentarzy itd. Znalazłam nawet jakie lakiery są dobre.Ale nadal borykam się z wyborem lampy. Poświeciłam już tyle h i dni na szukanie,że już sama nie wiem. ( Mam dylematy czy wybrać dużą UV czy może małą Led ,którą w razie czego mogę ze sobą zabrać.)

    http://allegro.pl/lampa-led-uv-9w-mostek-4-kolory-hybrydy-utwardza-i6012556741.html

    http://allegro.pl/lampa-uv-36-wat-do-lakier-hybrydowy-hybryda-i5981051366.html

    http://allegro.pl/semilac-uv-led-lamp-profesjonalna-lampa-6w-i6015268438.html

    http://allegro.pl/lampa-uv-led-do-paznokci-36w-timer-4-zarowki-i5838074181.html

    Proszę was o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lampy led są lżejsze ale nie polecam mostka z pierwszego linka bo to słabiutka lampka i nie ma osłony. Piałam o tym pod koniec posta.
      Lampa Semilac nie wiem czemu ma napisane uv led, wygląda mi na zwykłą ledową i to słabszą od mostka z 1 linka.
      Jeśli chcesz led to lepiej dołóż trochę pieniążków i za 80zł zamów lampę diamond z Chin http://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html Ona też jest dość mała i lekka, więc łatwa do przewożenia.
      Co do lamp UV które pokazałaś to obie są ok :) Z tego co widzę to właściwie jest to jedna i ta sama lampa .
      Zastanów się czy chcesz robić tylko hybrydy czy np. też żele bo jeśli żele to polecam kupić UV a nie Led ponieważ tylko specjalne żele się w Ledowych lampach utwardzają i zazwyczaj kosztują sporo więcej niż te zwykłe do UVek .

      Usuń
  29. Dziękuję bardzo za pomoc. Bardzo mi pomogłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co myślisz o tej lampie?
    I czy żele utwardzają się tak jak hybrydy ?

    http://www.neonail.pl/katalog/188-urzadzenia/lampy-uv/190-lampy-uv/lampa-uv-36-w-z-wiatrakiem-i-wysuwanym-spodem-biala.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda lampa 36 W będzie utwardzała i żele i hybrydy. Lampa jest ok ale droga jak na zwykłą 36W ;)

      Usuń
  31. cześć :) czy mogłabyś mi doradzić czy któreś z tych ofert są warte uwagi?

    1. http://allegro.pl/zestaw-do-manicure-hybrydowego-semilac-uv-36w-i6005943214.html

    2. http://allegro.pl/semilac-zestaw-do-manicure-hybrydowego-i6007492147.html

    Zastanawia mnie produkt 2 w 1 baza i top, czy polecasz? Ewentualnie czy wysłałabyś mi linki zestawów które polecasz?? koszt do 170 zł . Byłabym przeogromnie wdzęczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2w1 nie polecam, więc lepiej poszukaj zestawu w którym jest baza i top osobno.
      Przeczytaj post http://candymona.blogspot.com/2015/05/lakiery-hybrydowe-jak-poprawnie-zrobic.html
      Będziesz wiedziała co rzeczywiście jest ci potrzebne a co nie.
      Ten zestaw za 145 byłby ok gdyby nie fakt że ten top i baza jest 2w1, nie polecam takich wynalazków.

      Usuń
  32. Dodam, że interesuje mnie Semilac. I czy kształt pilniczka ma znaczenie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac miałam i narobił mi poważnych problemów ale niby nie jest to zła marka jak na początek.
      Kształt pilniczka ma znaczenie dla Ciebie. Musi Ci być wygodnie się nim posługiwać.
      Ja najbardziej lubię banany ale prostych też używam ;)

      Usuń
  33. no właśnie to 2 w 1 też mnie jakoś nie przekonało. Byłam u 3 różnych osób na paznokciach i każda z nich używa Semilaca i zawsze było wszystko ok dlatego zastanawiam się właśnie nad jego kupnem :) tych wszystkich ofert jest tak dużo że już się pogubiłam. Ale będę szukać dalej, wyśle Ci i ocenisz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. http://allegro.pl/zestaw-manicure-hybrydowy-semilac-lampa-uv-film-i5762573365.html ?

    OdpowiedzUsuń
  35. No i ten zestaw jest ok skoro chcesz z lakierami Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję bardzo za pomoc !:)

    OdpowiedzUsuń
  37. cześć:) mam pytanie na które ciężko mi znaleźć odpowiedź. przedłużam paznokcia żelem na formie, utwardzam w lampie ale po zdjęciu formy nie jest tak jakbym chciała. pytanie jak zmyć ten zaschnięty juz żel ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego że ciężko Ci znaleźć odpowiedź, ponieważ na to pytanie nie ma odpowiedzi.
      Żelu po prostu nie da się zmyć. Odmoczyć w acetonie można hybrydy lub akryl ale nie żel. Jedyna opcja to spiłowanie go.

      Usuń
  38. http://www.allepaznokcie.pl/19652-lampa-uv-36w-3-czasy-4-zarowki-fioletowa-120180.html
    a co myslicie o tej lampie

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj! Przede wszystkim świetny wpis :) urodziło mi się w głowie pytanie o lampe Diamond. Teoretycznie ta lampa powinna być lepsza bo ma az 24W led. Ale jak na nią patrzę od środka to wydaje mi się że te żarówki sa położone dziwnie po bokach a na górze jest tylko ta żarówka UV 12W (a żeby dobrze utwardzić hybryde potrzeba 36W UV). Czy moje rozumowanie ma jakiś sens? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem żeby samo światło UV dobrze utwardzało to potrzeba 36W ale w tej lampie głównie utwardzać mają właśnie ledy. To prawda że są ułożone po bokach i może się to wydawać dziwne, jednak jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby jakaś hybryda była źle utwardzona. Lampa w środku ma naokoło lustra, również na spodzie, więc prawdopodobnie one dodatkowo odpowiadają za dobre rozprowadzanie światła po wnętrzu lampy oraz za dobre utwardzanie :)
      Dodam jeszcze że te ledy są po bokach ale na wysokości około 3cm od dna i lekko pod skosem tak jakby właśnie świeciły lekko w dół.
      Tak więc jak ułoży się rękę wewnątrz - na leżąco a nie będzie się jej trzymało w powietrzu to same pazurki i tak będą niżej i nie zasłonią diod a światło będzie padało bezpośrednio na nie :)

      Usuń
  40. Ma hybrydzie new nails mam święty spokój nawet tygodniami - gdyby nie odrosty, to nie musiałabym z paznokciami niczego robić nawet przez kilka miesięcy - ja hybrydy polecam, zmiana zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, zastanawiam się nad kupnem Semilac Hard - od zawsze moje paznokcie były raczej kruche i krótkie, a do żeli nie jestem przekonana. Nie posiadam jednak lampy. Czy taki niedrogi mostek led uv z allegro za ok. 30 złotych sprawdzi się do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Tak jak pisałam we wpisie, ja mostków nie polecam z wymienionych wyżej przyczyn. No ale jeśli bardzo chcesz to i on utwardzi Semilaca.
      Od Semilac jednak dostałam okropnego uczulenia tak jak wiele osób, więc skoro Twoje paznokcie są kruche i chcesz je wzmocnić dzięki hybrydzie to polecam zainwestować w bazę która będzie wysokiej jakości.
      Osobiście polecam CND Shellac - baza kosztuje 70-80 zł ale zdrowie jest najważniejsze i to właśnie głównie baza ma kontakt z naszą płytką, więc warto w nią zainwestować.

      Usuń
  42. Czy ktoś jeszcze używał tej lampy CND Shellac? Bo zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy do utwardzenia hybryd można użyć lampy 100w?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie dziwne pytanie. Ale jakiej lampy 100w? Led UV ? Pierwsze słyszę o lampie 100w do paznokci.

      Usuń
  44. Witam. Jakiej firmy najlepsze są lakiery hybrydowe?
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Indigo i SPN Nails a jeśli możesz sobie pozwolić na droższą markę to CND Shellac.

      Usuń
    2. Lepiej jest kupić np dwa tańsze czy jeden droższy- chodzi mi o trwałość tych lakierów w buteleczkach?
      Oraz która lampa lepsza firmy semilac z trzema trybami pracy:120,180 sk i ciągłą czy zwykła tej samej mocy 36W w cenie ok 35 zł na allegro?
      Pozdrawiam Beata

      Usuń
    3. Wszystko zależy od upodobań ale mam takie lakiery, które stoją już 2 lata i nic im się nie dzieje np właśnie Indigo ale miałam też tańsze marki np. Silcare i po 2 miesiącach nieużywany lakier w buteleczce stał się jednym "glutkiem"
      Tak więc z pewnością droższe lakiery są lepsze jakościowo i wolniej się psują.
      Jeśli chodzi o konkrety, to ja jednak polecam CND Shellac bo to jeden z niewielu lakierów który mnie nie uczula.
      Po Semilacu miałam na palcach okropne rany i teraz mało którą hybrydę mogę stosować - tak mocno mnie uczulił.
      Co do lampy Semilac, to zależy jaką ona ma moc oraz czy jest to Led czy UV?
      Jeśli chodzi o 36W UV z Semilac a 36W UV z allegro to w utwardzaniu nie będzie pomiędzy nimi żadnej różnicy. Różnić się będą tylko tym że lampa Semilac będzie się sama wyłączać po odliczeniu czasu. Moc mają taką samą więc utwardzać będą identycznie.

      Usuń
  45. Super, dzięki za pomoc! Wierzyłam, że lampy LED są po prostu lepsze od tych UV i prawie przepłaciłam, jednak dzięki temu że przed każdym większym zakupem wszystko dokładnie sprawdzam trafiłam na Twój post i zeszłam na ziemię :) Lampa będzie do użytku własnego, raz na kilka tygodni, więc nie czuję silnej potrzeby skracania czasu naświetlania. Dodatkowo super rada, żeby nie stawiać lakierów (teraz zakupię zabudowaną lampę UV 36W ;)) bo lubię mieć wszystko pod ręką i światło mogłoby dotrzeć do moich lakierów. Jeszcze raz wielkie dzięki, super post! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Cieszę się, że mój post okazał się pomocny :)
      Powodzenia :)

      Usuń
  46. Witam, mam pytanie który zestaw waszym zdaniem będzie lepszy znalazłam te dwa chyba że proponujecie coś innego ? http://allegro.pl/zestaw-5x-semilac-markowa-lampa-uv-36w-hybrydowy-i6053778512.html czy http://allegro.pl/zestaw-hybrydowy-manicure-lampa-cyfrowa-uv-36w-roz-i6172874804.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc zestawy nie różnią się w praktyce niczym poza marką lakierów.
      Ja jednak ze względu na moje uczulenie polecam Cosmetics Zone zamiast Semilaca.

      Usuń
  47. Ja w domu używam lampy z semilaca 6w i jest wystarczająca i do tego bardzo poręczna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam.chcialam zaczac przygode z hybryda.czy moglabys mi doradzic jakis zestaw do 200zl?lampe raczej uv36w?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakie są Twoje potrzeby, więc ciężko jest mi coś konkretnego polecić.
      Po przeczytaniu tego wpisu powinnaś już mniej więcej mieć obraz tego jaką lampę chcesz mieć. Wtedy można pomyśleć co dalej. Dużo ludzi podaje też linki w komentarzach, możesz je przejrzeć :)

      Usuń
  49. witam.chciałabym zacząć przygodę z hybrydami. dzięki twoim wpisom wiem że chce lampe UV 36w ale czy mogłabyś mi doradzić jakiś zestaw do 200 zł?dziękuje z góry.nie semilac- trochę się boję , nie wiem czy to z tym związane akurat ale w niedługim czasie po zrobieniu pazurków miałam problem z suchymi i popękanymi dłońmi.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, po tym co napisałaś nic Ci nie polecę, bo niestety wygląda na to, że dostałaś uczulenia na Semilac tak jak ja.. a jeśli uczuliłaś się na niego, to będzie Ci mega ciężko znaleźć lakiery które Cię nie uczulą i to jest indywidualna sprawa co kogo uczula bo np. Ty możesz mieć uczulenie na inny składnik hybrydy niż ja. To jest trudna sprawa.
      Tu opisywałam kwestię uczulenia - http://candymona.blogspot.com/2015/08/uczulenie-powrocio-to-nie-krem-tylko.html

      Usuń
  50. Super ! :D właśnie takie bloga szukałam ! A miałam kupować 9w UV :( Wielkie dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, głowie się od dłuższego czasu nad wyborem zestawu a im więcej czytam tym bardziej czuje się skołowana... Chciałabym docelowo kłaść żel na naturalną płytkę, by ją utwardzić i na to hybrydę, sobie i od święta koleżanką.
    Biorę pod uwagę dwie aukcje :
    http://allegro.pl/zestaw-12x-neonail-lampa-led-z-akumulatorem-9w-i5963398220.html

    http://allegro.pl/neonail-duzy-zestaw-hybrydowy-5x-lakier-lampa-uv-i6259227721.html


    UV mnie jakoś hamują, że duże i dłużej wszytko a z drugiej strony jest pewność że wszystko będzie utwardzone. Sama nie wiem:( Proszę o rade:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawy zawsze są bardziej opłacalne, niż kupowanie każdej rzeczy osobno.
      Zwróć tylko uwagę, że w tym zestawie z lampą Led w opisie aukcji napisali 12x neonail a w opisie jest podane, że dostaniesz bazę i top + 3 kolory .
      Coś im się pomyliło :P
      Co do lamp, to możesz wybrać LED, skoro zależy Ci na szybszym utwardzaniu.
      Musisz wtedy jednak pamiętać, aby dokupić sobie żel dedykowany do lamp LED, ponieważ o ile hybrydy w większości się w Ledach utwardzają, to już z żelami bywa różnie i sporo utwardza się tylko w UV.
      Jeśli jednak od razu zwrócisz uwagę na tę kwestię i kupisz żel utwardzany w Ledach, to nie będziesz miała raczej problemu :)
      Czasem ciemne hybrydy nie chcą się do końca utwardzić, ale to są rzadkie przypadki i jeśli naświetli się dłużej niż normalnie, to też powinno być ok.

      Usuń
    2. http://allegro.pl/neonail-zestaw-hybrydowy-5-lakier-lampa-diamond-uv-i6259227769.html?reco_id=829cdf22-3029-11e6-931b-56847afe9799&ars_rule_id=201

      jeszcze znalazłam taką aukcję chyba z taką samą lampą co opisujesz Diamond Led + CCFL 36W, tylko nie ma napisane czy ta lampa ma czujnik ruchu i jakie ma czasy naświetlania.

      Usuń
    3. Tak, to jest taka lampa i jest napisane, że pozwala na utwardzanie już od 10 sekund, czyli ma takie czasy jak moja najprawdopodobniej :) 10,30,60, aczkolwiek możesz się dopytać przed zakupem. O czujnik też spytaj, bo niestety te lampy z czujnikiem często bywają wadliwe i lepiej brać bez czujnika jeśli jest wybór :)
      Ogólnie taki spoko zestaw :)

      Usuń
    4. Niestety jest z czujnikiem ruchu a naświetlanie 10,20,30. Skuszę się więc prawdopodobnie na tą LED 9W obudowaną, na moje domowe cudownie powinna wystarczyć. P.S 12x neonail w opisie chyba tyczy się tego, że 12 elementów firmy neonail , lakiery policzone są jako jeden z nich;)

      Usuń
    5. eh.... dalej przeglądam i nie jestem w stanie się zdecydować czy 36 UV czy ta 9 led:( tak to jest jak człowiek nie ma o czymś pojecia

      Usuń
    6. Kurcze, tak naprawdę to i ta 9w utwardzi Ci hybrydy dość dobrze, więc możesz ją brać. Powinna być ok, bo ma zabudowany tył i w środku lustrzaną powierzchnię.
      Na domowe zabawy wystarczy, ale polecam utwardzać lakiery chwilę dłużej niż podaje producent, tak dla pewności.
      Ja jestem bardzo zadowolona z mojego Diamencika, dla tego go polecam.
      Nie miałam do czynienia z tą lampą NeoNail, więc ciężko mi się o niej wypowiedzieć jakoś konkretniej.

      A jeszcze co do tych 12 elementów, to pewnie masz racje, ale jak dla mnie to trochę dziwne oznaczenie, bo zwykle podają ilość lakierów w zestawie albo piszą, że tyle jest elementów ^^
      W gruncie rzeczy nie ma to żadnego znaczenia, ale sam opis może być mylący, choć pewnie o to chodzi żeby kogoś zainteresować - bo jak to, 12 lakierów w takiej cenie ? :P

      Usuń
    7. Dziękuje bardzo ze cierpliwość, był to dla mnie jednak niecodzienny wydatek i dlatego tak się wahałam. Kupiłam zwykła lampe UV a jeśli mi się ta zabawa spodoba zakupie Diamencika polecanego przez Ciebie:)

      Usuń
  52. Witam, zastanawiam sie nad zakupem lampy LED+CCFL 48W z sensorem ruchu +LCD. Czy bedzie sie nadawac zarowno do hybryd jak i zeli? I czy ladnie utwardzi mi lakier Similiac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, jeśli kupisz żel LED to będzie się nadawała .
      Nie nadaje się za to do żeli UV a tych jest sporo na rynku, więc dobrze sprawdź to przed zakupem.
      Semilac utwardzi każda lampa, ale nie polecam tych hybryd.

      Usuń
  53. http://allegro.pl/artykul/najlepsze-lampy-uv-do-utrwalania-hybrydy-77905

    Mam wrażenie, że ktoś tu się mocno "zainspirował" Pani postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurczę już od dawna robię sobie paznokcie hybrydowe które są świetne, ale chciałam wypróbować budowanie paznokci na żelu... A tu lipa, bo lampa LED ;((

    OdpowiedzUsuń
  55. Normalnie uwielbiam Cię za ten post! Prawie już kupiłam mostek LED pewna, że to w sumie bez znaczenia, ale teraz zdecyduję się na UV, bo mam różne lakiery hybrydowe i boję się, że nie wszystko ładnie się utwardzi. Dzięki za tego posta! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dziękuję za ten post, zapewne uchronił mnie przed pomyłka i przede wszystkim rozjaśnił wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  57. http://allegro.pl/semilac-zestaw-xxl-manicure-hybrydowy-lampa-uv-36w-i6047317919.html Jak myślisz Candymona? Ten zestaw na początek byłby w sam raz? ma lampę z zabudowaniem 36W można wybrać na początek kilka lakierów i oprócz niektórych rzeczy reszta jest w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem przeciwniczką hybryd Semilac ze względu na bardzo dużą ilość uczuleń. Sama też miałam przez te hybrydy problem. Ja bym wolała Neo Nail albo Indigo ale to Twój wybór. Jeszcze patyczki by się przydały, ale tak ogólnie zestaw jest ok :)

      Usuń
  58. Cześć. Zakupiłam lampę LAMPA UV LCD *0-600sek* Z SUSZARKA http://allegro.pl/jaapee-lampa-uv-lcd-0-600sek-z-suszarka-sensor-i5045279118.html i użylam jej 3 razy, a dziś próbuję ją wlączyć i nic. Znacie się na tym? Prąd mam, wlączam ją głównym przyciskiem 0/1 i w tym momencie powinien zaświecić się na czerwono licznik sekund- a on nie reaguje. Bez tego cała lampa nie dziala, jakby cos na kablu zawiodlo.. Miałyście podobną sytuację? Dam jej teraz czas, może za kilka godzin się uruchomi. A każdy raz działala po kilka godzin i nic się nie działo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej starej lampie UV niedaleko miejsca w którym kabel wychodzi z lampy jest takie jakby pokrętełko. Czasem zdarzało mi się, że samo się jakoś odkręciło i trzeba było je dokręcić bo inaczej lampa nie działała. Sprawdź czy u Ciebie nie ma czegoś takiego ;) Jeśli to nie to, no to niestety problem już dla elektryka a skoro dopiero co kupiłaś lampę, to pisz do sprzedawcy.

      Usuń
  59. http://allegro.pl/manicure-hybrydowy-mega-zestaw-lakier-lampa-36-w-i6200558626.html

    Co sadzisz o tym zestawie? Dobry na początek przygody z hybrydami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw sam w sobie jest ok. Zawiera to co trzeba. Z tym, że nie znam tych hybryd a z tego co widzę to jakieś Chińskie tanioszki. Osobiście wolałabym coś lepszego gatunkowo. Skoro Semilac potrafi wywołać tak silne uczulenie, to nie wiadomo jak będzie z innymi, jeszcze tańszymi produktami.

      Usuń
  60. http://allegro.pl/zestaw-manicure-lakier-hybrydowy-neonail-lampa-uv-i6268337659.html znalazlam taki zestaw i wydaje się byc idealny. Bo szukałam koniecznie nie semilaca (gdyz boje sie ewentualnej reakcji alergicznej). Inne kolory dokupie indigo. Sądzisz ze ten zestaw będzie odpowiedni jako pierwszy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest fajny i jedyną wadą jest to, że tylko jeden kolor jest w zestawie ale skoro planujesz dokupić resztę z Indigo, to myślę, że to fajny wybór :) Dobrze że nie chcesz Semilaca ;)

      Usuń
  61. A jeśli chodzi o lampy led, to jaką najlepiej wybrać moc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 36w przy czym w mojej lampie jest to tak naprawdę moc 24w Led i jest wystarczająca :)

      Usuń
  62. Witam,
    Mam pytanie czy w lampach led wymienia się żarówki ?
    Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lampach Led nie ma żarówek a diod Led się nie da wymienić.
      Jak jakaś przestanie świecić to po prostu lampa ma słabszą moc a jeśli spali się więcej, wtedy trzeba kupić nową lampę. Ledy jednak mają bardzo długą żywotność więc nie ma co się tym przejmować ;)

      Usuń
  63. Jesteś kochana bardzo dziekuję za pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. "Najbardziej popularne są lampy UV oraz LED". UV czyli ultrafiolet jest emitowany przez zamontowane w lampie świetlówki lub diody LED, czyli obie lampy są UV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie wyczytałaś/łeś, że lampy LED emitują światło UV ^^
      Pierwsza lepsza strona z google : " LED nie emitują w swoim widmie promieniowania ultrafioletowego. Dzięki temu doskonale nadają sie do miejsc, gdzie oświetlany obiekt jest wrażliwy na to promieniowanie".
      Poza tym widać, że nie masz pojęcia o lampach do paznokci. Lampy UV to zupełnie co innego niż lampy LED. Emitują one zupełnie inne światło. Są żele które utwardzają się tylko w lampach UV a gdyby było tak jak twierdzisz to takowy podział by nie istniał gdyż LEDY utwardzałyby wszystko i nie byłoby sensu w ogóle aby na rynku były lampy UV. Sama mam lampę UV i lampę LED i obie działają zupełnie inaczej.
      Tak w ogóle, radziłabym przeczytać cały wpis a nie tylko sam początek ;)
      Myślę że już trochę by Ci to rozjaśniło podział pomiędzy lampami UV oraz LED.

      Usuń
  65. Jestem na etapie kupna lampy i szukam odpowiedzi na moje pytanie, otóż uwielbiam ciemne kolory na paznokciach. Niekoniecznie czarny, ale brązy, ciemne zielenie, bordo... i stąd moje pytanie czy lampa LED 6W od Semilaca byłaby w stanie takie kolory utwardzać. Nie szukam jakoś głęboko wśród zestawów. Mam na oku tylko te podstawowe od Semilaca. Może bezpieczniejszym zakupem w moim przypadku byłaby większa UV 36W?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Ja mam 9w mostek .... i hybryda się utwardza ale odchodzi po kilku dniach :/ problem jest też w tym że boki pazurków czasem się nie utwardzają i muszę poprawiać. Więc nawet jeśli 30 sek to kciuk i mały palec utwardzam oddzielnie, a to daje już 1,5 min :)

      Usuń
    2. Nie znam tej konkretnej lampy ale według mnie 6W to bardzo mała moc. Ja osobiście bym takiej lampy nie kupiła i wolałabym porządną UV-ke.
      Poza tym, tak jak koleżanka powyżej zauważyła mostki są malutkie i nierówno doświetlają, o tym z resztą pisałam też w poście, dlatego trzeba paznokcie utwardzać dłużej a kciuki należy wkładać pod lampę osobno.
      Poza tym odradzam Semilac. Tak wiem, że jest popularny i ma ładne kolorki ale moje palce załatwił tak, że do tej pory mam problemy z różnymi produktami do paznokci. Poczytaj o uczuleniu na hybrydy zanim zdecydujesz się na Semilaca.

      Usuń
  66. Całkiem fajny artykuł, choć co do lamp uv 9W nie masz racji. Utwardzają one tak samo jak tak zwane 36W. A to dlatego, że lampa "36W" wcale ich tyłu nie ma. Ma 4 żarówki 9W czyli zwyczajnie cztery źródła światła. Moc żarówek nie wzrasta przez to, że jest ich więcej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę tak dziwaczną i absurdalną teorię :P
      To, że w lampie są 4 żarówki po 9W to fakt i faktem jest też, że ich moc się nie zwiększa. Jednak przy 4 żarówkach zwiększa się sumaryczna ilość światła jaką te żarówki wytwarzają, a to właśnie światło utwardza nam hybrydy i żele a nie "moc".
      Wyjaśnię Ci to na zasadzie żyrandola - Masz żyrandol z 4 żarówkami, każda z nich ma taką samą moc, jednak kiedy spalą się 3 żarówki i świeci tylko jedna to w pokoju jest dużo ciemniej. Kiedy wymienisz 3 żarówki, które się spaliły i zapalisz wszystkie 4, nagle w pokoju robi się znacznie jaśniej. To samo zjawisko zachodzi w lampie, która ma 4 żarówki. Więc totalną bzdurą jest, że lampa z jedną żarówką będzie taka sama jak ta z 4 żarówkami.
      Gdyby było tak jak twierdzisz, to każda lampa led miałaby oznaczenie 2W, ponieważ pojedyncza dioda LED ma moc 2W , jednak lampy mają różną ilość takich diod, przez co ich sumaryczna ilość wytwarzanego światła się zwiększa.
      Idąc tym tokiem rozumowania w ogóle bez sensu by były wszelkie lampy czy żyrandole, które mają więcej niż 1 miejsce na żarówkę :D Chyba, że byłyby tam tylko dla ozdoby ^^

      Usuń
  67. dzięki za post! mega pomocny przy pierwszym zakupie lampy

    OdpowiedzUsuń
  68. Czytałam Twój najnowszy post, ale u boku strony zobaczyłam coś o hybrydach, więc od razu się tu rzuciłam. Można powiedzieć, że z nieba mi spadłaś z tym postem :) Wszystko tak świetnie i przejrzyście wytłumaczone. Naprawdę świetna robota :)

    Mam w zamiarze kupić hybrydy, gdyż mam już dość wiecznie odpryskujących lakierów. A najciekawsze jest to, że po zwykłym lakierze mam bardziej zniszczone paznokcie niż po zdjęciu hybryd.
    Szukając na własną rękę pewnie wybrałabym ten mostek, ale dobrze, że mnie przed tym ostrzegłaś.

    OdpowiedzUsuń
  69. http://allegro.pl/showitem/description/6517060533.html Co sądzisz i tej lampie lubie o tej http://allegro.pl/showitem/description/6308594186.html
    Chce zaczac przygodę z hybrydami ale nie wiem czy to jest dobra lampa ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie lampy są bardzo mocne i sprawdzą się w 100% przy hybrydach. Powiedziałabym nawet, że są trochę zbyt mocne jak na początek przygody z hybrydami, bo w zupełności wystarczyłaby Ci lampa Diamond 36w o której pisałam a jest dostępna w cenie około 80zł - https://candymona.blogspot.com/2015/11/lampa-diamond-led-ccfl-do-hybryd-i-zeli.html :)
      Rzecz jasna nie będę Cię zniechęcać do mocniejszych lamp (które ponoć utwardzają dobrze też produkty UV, choć nie mam co do tego pewności bo nie próbowałam) tyle, że ich cena jest dużo wyższa i musisz się zastanowić czy rzeczywiście jest Ci tak mocna lampa potrzebna. To jest raczej sprzęt do użytku profesjonalnego i przy hybrydach nawet nie wykorzystasz jej potencjału.
      Dodam tylko, że sprzedawca lampy SUNone zaszalał z tą promocją :P 299zł hahaha
      Ta lampa na Aliexpress kosztuje 44$ w promocji (około 175zł)a tu masz bezpośredni link do aukcji https://goo.gl/CHH22M ;) Można też czasem trafić jeszcze taniej w promocji ale tu masz szybszą wysyłkę niż China post Ordinary, którą zwykle oferują sprzedawcy. Dlatego polecam właśnie tę aukcję.
      Jeśli już chcesz wydać tyle kasy, to daj sobie spokój z pośrednikami na allegro i kup bezpośrednio z Chin, bo to i tak są te same lampy.
      Nie wierz w te zdjęcia poglądowe, że inne lampy mają inne wnętrze, a nawet jeśli, to nie napisali, że tamta lampa gorzej działa w praktyce tylko, że ma inną elektronikę a elektronika jest potrzebna tylko do tego, żeby urządzenie uruchomić. To diody odpowiadają za to, jak urządzenie faktycznie działa (utwardza lakiery), dlatego nie daj się nabrać bo diody są na pewno takie same w każdej z tych lamp :)
      Według mnie to tylko nabijanie dodatkowej kasy przez sprzedawców.

      Usuń
  70. Hej! Wszędzie szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie i mam nadzieję że może Ty mi pomożesz :) Podobnie jak Ty mam uczulenie na Semilaca, próbowałam też hybrydy z Neo Nail i Mistero Milano - obie marki również mnie uczulaja. Nie chcąc ryzykować kupiłam bazę, top i jeden kolor z Shellac. Mam problem z utwardzeniem koloru- jest to jasny kryjący beżowy kolor, moja lampa sobie z nim nie radzi- schodzi po przetarciu cleanerem:( Na opakowaniu z tyłu jest napisane żeby utwardzac minutę w lampie LED. Natomiast na opakowaniu bazy jest napisane żeby użyć lampy UV. Moja lampa to LED 13W. Chciałam kupić lampę LED tyle, że mocniejszą ale nie wiem czy nie powinnam kupić UV... pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością lampa 13w LED się nie nadaje. To stosunkowo słaba lampa, nawet jak na LEDówkę. Ogólnie właśnie część lakierów Shellac ma oznaczenie UV, więc należy je utwardzać w lampie UV. Z doświadczenia wiem, że takie lakiery średnio się utwardzają w ledach ( ja mam lampę diamond led-uv i lakier niby się utwardza, jednak potrzebuje dużo czasu i jest niestety mniej trwały, niż po utwardzeniu w UV).
      W kwestii lakieru, który powinien się utwardzać w ledach a się nie utwardza, z pewnością jest to kwestia mocy lampy. Tak więc musisz mieć mocniejszą lampę LED lub utwardzać 2 razy dłużej, a nawet 3, żeby osiągnąć moc lamp salonowych - 36W. Przypuszczam, że producent mógł sugerować czas utwardzania właśnie do tak mocnej lampy, ponieważ w salonach raczej słabszych się nie używa a Shellac to marka typowo salonowa (mało kto prywatnie może sobie na nią pozwolić, chyba że musi tak jak my po uczuleniu).
      Ogólnie jeśli przeszłaś uczulenie i chcesz stosować Shellac, to polecam jednak lampę UV. Niby dłużej trzeba utwardzać, ale przynajmniej jest pewność, że wszystko jest dobrze utwardzone.
      Ja zawsze Shellaca utwardzam w UV i Tobie też tak radzę, a swoją lampkę LED zawsze możesz zostawić, gdybyś trafiła na inne hybrydy, które dobrze się utwardzają w ledach :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za wyczerpującą odpowiedź!!! W takim razie kupię lampę UV - nada się też do żeli :) pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  71. http://allegro.pl/semilac-zestaw-xxl-manicure-hybrydowy-lampa-uv-36w-i6047317919.html
    a co sadzisz o tej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście. Lampy UV 36W są dobre do wszystkiego :)

      Usuń
  72. witam, przeczytałam całosć i współczuję , ze w kółko musisz odpowiadac niemal na te same pytania. Masz cierpliwość...
    Zamierzam sprawić sobie zestaw do hybryd . spotkałam się z artykułem o hybrydach i właściwościach rokotwórczych stosow. lamp uv- stąd odrzuciłam ten typ lamp. Teraz jednak znów się nad tym zastanawiam.
    Jakie jest twoje zdanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, ciężko jest mi odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie. To prawda, że promieniowanie UV w nadmiarze może być szkodliwe i rakotwórcze, jednak czy samo stosowanie lampy do paznokci może wywołać raka? Nasze dłonie niemal non stop są narażone na działanie promieni UV kiedy jesteśmy na dworze, więc nie wiem czy jest to aż tak wielki powód do paniki w przypadku lampy, której używamy raz na jakiś czas. Oczywiście warto brać to pod uwagę ale sama nie wiem jak się do tego ustosunkować.
      Ogólnie można kupić specjalne rękawiczki bawełniane, które chronią skórę dłoni i palców przed nadmiernym promieniowaniem UV. Może nad takim rozwiązaniem się zastanów, skoro martwisz się o swoje zdrowie? Na Aliexpress jest spory wybór takich rękawiczek w cenach ok 8zł - https://goo.gl/eZfVEM :)

      Usuń
  73. witam,
    Zamierzam sprawić sobie zestaw do hybryd .
    Napisz proszę :
    - czy warto stosować primer ?
    - czym zmywać : aceton czysty czy semilac remover ?
    - czy warto kupić sobie te klamry do trzymania kompresu przy zdejmowaniu hybryd ?
    - czy to nic nie przeszkadza, ze baze miałabym innej firmy niż lakier hybrydowy i np. top ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie primera i wykonywania hybryd odsyłam tu - https://candymona.blogspot.com/2015/05/lakiery-hybrydowe-jak-poprawnie-zrobic.html
      Co do zdejmowania hybryd to remover z Semilaca to niemalże to samo co aceton. Ma on jedynie dodatek lanoliny, więc może być delikatniejszy ale może też przez to niektórych uczulać.
      Klamry - tak, używam i lubię choć folia aluminiowa sprawdza się równie dobrze.
      Hybrydy możesz mieć z różnych firm i nie powinno to stanowić problemu, choć tu nie dam Ci na to gwarancji ponieważ może się zdarzyć, że na przykład kolor będzie się kurczył na bazie innej firmy. Osobiście jednak do tej pory nie spotkałam się z większym problemem przy łączeniu marek.

      Usuń
  74. Cześć :)
    Zacznę od tego, że faktycznie masz anielską cierpliwość w kwestii odpowiadania na komentarze! Nie wiem, czy już padło to pytanie, w każdym razie nie znalazłam nic na ten temat: mianowicie chodzi mi o serię Victoria Vynn Pure. Czy używałaś jej jako alergik? I czy.. ja wiem, że jest napisane, że stosować w lampie LED, ale czy może próbowałaś utwardzać ją w UV 36W? Dzięki z góry za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Akurat trafiłaś bo niedawno napisałam recenzję tych lakierów z serii Pure - https://candymona.blogspot.com/2016/10/victoria-vynn-kremowe-hybrydy.html
      Jeśli chodzi o uczulenie to cały zestaw wywołał delikatne pęcherzyki, które same zeszły po kilku dniach i uczulenie nie postępowało. Wszystko z resztą opisałam we wpisie, którego link podałam wyżej. Aktualnie właśnie znów mam te hybrydy na paznokciach z tym że w formie kombo - baza i top Shellac (który mnie nie uczula) + kolor VV Pure. Niestety z bazą i topem Shellac znów pojawiły się drobne pęcherze, tak więc kolor lekko mnie uczula. Nie jest to jednak tak nasilone jak przy tych hybrydach, które mnie bardzo uczulają. Tu zwyczajnie mam kilka pęcherzyków, które wchłaniają się po kilku dniach, nie mam przy tym bólu opuszków i innych dolegliwości związanych z uczuleniem. Ostatnim razem paznokcie zdjęłam normalnie po 2 tygodniach i po pęcherzach nie było już wtedy śladu, za to delikatnie wysuszyły mi się skórki wokół paznokci. Tak to wygląda u mnie ale nie wiem jak by było u Ciebie. Powinnaś sama spróbować ale i tak będę polecała bazę i top Shellac, które są chyba najbezpieczniejsze dla alergików. Spróbuj najpierw samego Shellaca żeby się upewnić czy Cię nie uczula i jeśli nie, to możesz zacząć kombinować ;).
      Ja bardzo dobrze toleruję kolorki Indigo, więc myślę że z nimi też warto próbować.
      Co do utwardzania to nie próbowałam w UV, tylko w LED.

      Usuń
  75. Gdzie dokładnie kupujesz produkty Shellac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie stacjonarnym z artykułami do paznokci. Nie bardzo ufam produktom z allegro.

      Usuń
  76. Cześć zaczynam przygodę z hybrydami i zastanawiam się nad tą lampą http://allegro.pl/lampa-led-uv-9w-mostek-manicure-hybrydowy-i6089673886.html lub nad tą http://allegro.pl/lampa-led-mostek-9w-utwardza-lakiery-uv-kolory-i6562269592.html ja chcę właśnie taką małą tylko dla siebie Którą byś mi poleciła z tych albo zupełnie inną ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żadnego mostka Ci nie polecę. Dla własnego bezpieczeństwa wybieraj lampę przynajmniej 24w, jeśli chcesz ledową. Jeśli chcesz byle taniej, to już lepiej kup UV, a jak możesz trochę dołożyć to pomyśl nad mocniejszą ledową np Diamond - ta którą ja posiadam albo lampy takie jak SunOne, czy nawet SunC, choć to też odmiana mostka.

      Usuń
  77. Witam, a co powiesz o lampie SUNone Lampa UV LED 48W Hybrydy Żele ? Zastanawiam się nad jej kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Słyszałam że jest fajna i właśnie na nią czekam, więc jak dojdzie i ją przetestuję, to podzielę się opinią :).

      Usuń
    2. A kiedy ? Bo na święta chciałam już kupić. Zastanawiam się nad nią, lub nad o wiele tańszą lampą UV 36W z Wentylatorem.

      Usuń
    3. Niestety nie mam pojęcia kiedy do mnie dojdzie. Z Chin rzeczy potrafią iść nawet miesiąc lub dłużej, choć akurat o tych lampach słyszałam, że i w tydzień dochodzą. Jak tylko dojdzie, od razu biorę się za testowanie i opisywanie, jednak konkretnego terminu nie podam, bo nie zależy to ode mnie, tylko od poczty.

      Usuń
  78. Witam. Ja mam lampę LED Better 12W. Czy w związku z tym powinnam bazę i lakiery hybrydowe z firmy Indigo utwardzać 90 sec. bądź dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym pytaniem najlepiej by było odezwać się bezpośrednio do Indigo. Ja bym obstawiała, że 90 sekund to najkrótszy możliwy czas (ponieważ oni w sprzedaży mają lampę 48w i nie pamiętam żeby kiedykolwiek mieli w ofercie lampę słabszą niż 36w, a przy takich mocach zalecają utwardzać 30sekund). Logiczne więc jest, że 30 sekund trzeba pomnożyć 3 lub nawet 4 razy, szczególnie biorąc pod uwagę, że mostki mają mało diod i mogą niedokładnie doświetlać.
      Tak szczerze, to ja bym w ogóle wymieniła lampę na Twoim miejscu.

      Usuń
  79. Czy lampa Led 36W CCFL Diamond jest dobra do hybryd z Indigo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Indigo bardzo dobrze utwardza się w Ledach.

      Usuń
  80. Witam!
    Wie Pani może, czy ta lampa utwardza wszystkie rodzaje lakierów i żeli?
    http://allegro.pl/semilac-lampa-24w-led-uv-do-lakiery-hybrydowe-zele-i6612962431.html?reco_id=45a0a259-af6d-11e6-aaad-0224cd5b949d&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Search

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dokładnie lampa SUNUVc o której pisałam w tym poście. Dodane jest tylko na niej logo Semilac.

      Usuń
  81. Witam kupilam lampe uv 36w z sensorem ruchu ale taka ktora masz na zdjęciu ale nie moge wyjac klapki pod spidem. Czy ona wogole sie wyciaga.? Straszne bedzie czyszczenie a o wymianie zarowek nie wspomne. Czy ktos moze cis poradzic.! W instrukcjinic nie ma otym i jest ona bardzo krotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli lampę UV 36W - tę co na zdjęciu jest biała z takim niebieskim "daszkiem" to da się wyjąć dno, choć nie jest to takie proste :D
      Tam wewnątrz jest taka okrągła biała plastikowa część i na jej środku jest jedna śrubka. Musisz mieć gwiazdkowy śrubokręt (tylko bardzo krótki, bo inaczej nie wejdzie Ci do lampy) i trzeba odkręcić tę śrubkę. Wtedy można wyjąć część na której kładzie się dłoń, w celu jej wyczyszczenia.

      Usuń
  82. Witaj :) przymierzam się do rozpoczecia robienia sobie hybrydy samodzielnie. Z twojego postu wynika że kazda lampa 36W jest dobra, a firmówki to najcześciej chińszczyzna z narysowanym logo ;) znalazłam na alledrogo lampę z dodatkowymi gadżetami typu patyczki i płyny i proszę abyś zerknęła fachowym okiem, bo cena jest zastanawiająco niska. Z jednej strony wiem jak wygląda proces produkcji różnych rzeczy i cena, a z drugiej strony mam pewne obawy, czy to wgl będzie działać :P http://allegro.pl/manicure-hybrydowy-zestaw-startowy-lampa-uv-36w-i6059105687.html
    użytek będzie wyłącznie na własne potrzeby, ewentualnie czasem siostra się załapie. Primer, bazę i top planuję zamówić z Semilacu, bo dobrze sie mi sprawdziły, natomiast lakiery znajoma ostatnio poleciła mi marki Bling, jest nimi zachwycona (rozprowadzaniem i trwałością, widzialam też palete - calkiem przyjemna), czy slyszalas o tej marce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie faktycznie można to tak ująć, że każda lampa o mocy 36W lub większej będzie dobra, czy to LED, czy UV :). A to, że rożne marki sprzedają sprzęt z Chin nie jest raczej dla nikogo tajemnicą :P 90% sprzętu na naszym rynku to Chińska produkcja ;). Wcześniej kupowałam z Chin lampę Diamond,a właśnie doszła nowa SUNOne i jestem bardzo zadowolona z każdej z nich, więc jak się wie co kupować, to naprawdę można porządny sprzęt tam kupić :).
      Zestaw który podesłałaś jest jak najbardziej ok. Masz tam praktycznie wszystkie akcesoria potrzebne do wykonywana manicure hybrydowego i lampa jest 36W UV, więc będzie w porządku do hybryd, tylko pamiętaj żeby każdą warstwę utwardzać 2 minutki.
      Dodatkowo powiem Ci, że primer przy hybrydach jest niepotrzebny jeśli nie masz problematycznej płytki. Spróbuj bez niego to zobaczysz, że manicure też będzie się ładnie trzymał :).

      Usuń
  83. Witam, wiem że nie polecasz firmy Semilac ale tylko z nim miałam kontakt i wiem jak to wygląda. Moja koleżanka robiła mi zawsze hybryde na lampie led 6W ale jak zaczęłam czytać ten post to sie zaczęłam zastanawiać czy nie lepiej kupić lampy led 24 W,w zestawie wychodzi taniej a więcej lakierów i już zgłupiałam, mało opinii jest o tej 24 i nie wiem co wybrać, proszę o pomoc :-)
    https://semilac.pl/pl/zestaw-semilac-individual-led-24-w
    Czy
    https://semilac.pl/pl/zestaw-semilac-03-lampa-led-6w
    Czy jednak:
    https://semilac.pl/pl/zestaw-semilac-02-lampa-uv-4b-36w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strona z 24W lampą się nie otwiera, więc nie wiem jaka to konkretnie lampa.
      Co do 6W stanowczo odradzam. Ja wiem, że jest tania i "wydaje się być dobra" ale wcale taka nie jest.
      Wyjaśniałam już to kiedyś, ale w skrócie, to musiałabyś utwardzać każdą warstwę lakieru 3 minuty aby lakier był w pełni utwardzony. Tobie może się wydawać, że on jest utwardzony, jednak to nie do końca prawda, a źle utwardzony lakier może być szkodliwy.
      Ja na Twoim miejscu kupiłabym lampę o możliwe jak największej mocy.
      Już ta 24W LED będzie o niebo lepsza niż 6W, ale i tak każdą warstwę powinnaś w niej utwardzać minutę dla pewności.
      36W UV to standard i będzie dobrze utwardzała lakiery w 2 minuty :)

      Usuń
  84. UWAGA! JEŚLI PISALIŚCIE SWÓJ KOMENTARZ PÓŹNIEJ NIŻ 14 GRUDNIA 2016, TO MUSICIE KLIKNĄĆ (NA SAMYM DOLE POD OKIENKIEM ODPOWIEDZI) PRZYCISK "WCZYTAJ WIĘCEJ..." ABY ZOBACZYĆ KOMENTARZE I ODPOWIEDZI Z PÓŹNIEJSZEGO OKRESU.

    OdpowiedzUsuń
  85. Heej!

    Czy dołączona lampka usb led nie ma wpływu na utwardzanie lakierów, skoro jest LED?? Chodzi o to zeby nie wysuszała pędzelka z produktem w trakcie malowania. W ofercie na rynku sa nawet latarki led do suszenia hybryd i tak sie zastanawiam bo dodatkowe oświetlenie bardzo by mi sie przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam i nawet pytałam kilku osób, jednak nikt jednoznacznie nie potrafił odpowiedzieć. Prawdopodobnie lampki biurkowe wytwarzają inną długość fal światła niż lampy do utwardzania lakierów, jednak nie mogę odpowiedzieć na 100% czy nie mają żadnego wpływu na produkty. Ja mam lampę biurkową ze zwykłą podłużną świetlówką (lampa bezcieniowa) i pod nią nic się produktom nie dzieje.

      Usuń
    2. tez się chętnie dowiem więcej na ten temat:)

      Usuń
  86. Witam, chciałam zapytać o lampę 24w led + CCFL, teraz na allegro znalazłam że jest lampa 36 wat(led+uv , taka typu SUNONE, ale ma 36 wat) którą kupić? Różnica w cenie jest niewielka, robię sobie manicure hybrydowy i chciałam kupić żel przeźroczysty :) Proszę o doradzenie :) Napisałam jeszcze jeden komentarz, ale pewnie trafił do spamu, przez link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment moim zdaniem SunOne jest idealnym rozwiązaniem i jeśli taka lampa ma przynajmniej 36W to lepiej skusić się na nią niż na LED+CCFL :). Sama posiadam tę lampę i jestem z niej bardzo zadowolona. Postaram się w niedługim czasie napisać jej recenzję :)

      Usuń
  87. AA i ta lampa 36w leduv, wygląda jak ta 24w+ccfl :) też jest zabudowana :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem całkowitym laikiem, a chciałabym robić sobie paznokcie, proszę o inf, jaką najlepiej lampę kupić i jakie lakiery z jakiej firmy :) Oczywiście chcę sobie je robić sama w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w tym poście lampa najlepiej 36W LED lub 36W UV, w zależności ile chcesz pieniędzy wydać. Ja w tym momencie przeszłam na lakiery Cosmetics Zone i jestem z nich zadowolona ale to też jest kwestia indywidualna, więc ciężko jednoznacznie doradzić nie znając Twojego budżetu i upodobań ;).

      Usuń
  89. Hej
    Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego po lampie led paznokcie są mokre przez jakieś 40 min?
    po tym czasie lakier jest trwały przez 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa warstwa dyspersyjna ;)
      Polecam poradnik podstawowy -
      http://www.candymona.pl/2015/05/lakiery-hybrydowe-jak-poprawnie-zrobic.html?m=0

      Usuń
  90. Chcę kupić lampę led, ponieważ zauważyłam, że niszczy mi się skóra od zwyklej UV, skóra jest bardziej wyschnięta, chropowata, czy zmiana lampy pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło UV tak jak słońce czy solarium powoduje przyspieszone starzenie się skóry. Musisz mocno nawilżać dłonie i chronić skórę. Są specjalne rękawiczki bez palców, dzięki którym nie naświetla się całej dłoni.
      Co do lampy Led,to faktycznie jest to lepszy wybór pod tym względem, jednak nie wiem czy długotrwałe naświetlanie ledami też nie będzie przyspieszać starzenia.

      Usuń
  91. Witam. noszę się z zamiarem kupienia tego zestawu http://vanitysklep.pl/p/350/9202/zestaw-semilac-effective-led-9w-pomysl-na-prezent.html?gclid=CjwKEAiAqozEBRDJrPem0fPKtX0SJAD5sAyH-vyYtfy6rVx0jbx0jlk6wUqqdfPMWPhC348QJVR_tBoCKGfw_wcB

    i szczerze mówiąc, nie mam pojęcia czy będzie to trafione. Można prosić o radę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze, to ja bym tego za nic nie kupiła. Po pierwsze lampa w tym zestawie jest bardzo słaba, a po 2 mnie te hybrydy nieźle załatwiły przez uczulenie, więc nie mam ochoty nawet na nie patrzeć. Ja bym polecała przede wszystkim mocniejszą lampę. Myślę, że w tym wpisie dość dobrze wyjaśniłam różnicę pomiędzy poszczególnymi lampami i pisałam też czemu mostki nie są dobre, więc polecam zagłębić się w treść :).

      Usuń
  92. A ja jako osoba zainteresowana stworzeniem od podstaw takiego urządzenia zapytam co z żarówkami UV-DB 75 W na gwint E27 (fabryczne zastosowanie to suszarka do paznokci) bardzo rzadko stosowane a cena 15 zł sztuka.
    Jak moc tej żarówki może przekładać się na sprawność urządzenia w połączeniu z opisywanymi lakierami.
    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jest pytanie do producenta takich żarówek.
      Ja nie interesowałam się samymi świetlówkiami jako tako, a jedynie dowiadywałam się na temat lamp, które posiadam i użytych w nich technologii.
      W standardowych lampach UV stosowane są świetlówki o mocy 9W ale tak szczerze mówiąc nie sądzę aby był sens tworzenia nowego urządzenia UV w przypadku, kiedy na rynek weszły nowej generacji lampy Led emitujące światło, które utwardza również produkty UV. Sądzę, że w tej chwili typowe lampy na świetlówki UV będą powoli odchodziły z użytku ze względu na konieczność wymiany świetlówek, co na dłuższą metę jest nieekonomiczne. To tak z mojego punktu widzenia ;). Pozdrawiam

      Usuń
  93. Hej. Chcę kupić zestaw do hybryd. Jednak mam dylemat jeśli chodzi o lampy. Otóż czytałam że lampy UV są szkodliwe i powodują raka. Przez co myślę o lampie Led. Jednak nie ukrywam że top i bazę chce kupić z neo nail a lakiery z silcare, bądź innej tańszej firmy. I zastanawiam się czy utwardzi mi je dobrze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że ledy utwardzą te hybrydy. Lepiej jednak kupić lampę najnowszej generacji, taką jak wspomniana lampa SunOne :)

      Usuń
  94. Witam ,przeczytałem artykuł chyba z dwa razy ,następnie zacząłem szukać lamp w necie ,uv oraz led ,problem jest taki że jestem facetem A lampe chcę kupić narzeczonej na urodziny . Widząc tyle rodzaj tych lamp oraz tyle rodzaj timerow itp zgłupiałem ... dlatego wale prosto z mostu ,mam do przeznaczenia 200zl Max i chce lampe z której moja dziewczyna będzie naprawdę zadowolona,która utwardzi hybryde i wszystko co się da oraz ochroni jej lakiery skórę itp ,z góry bardzo dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie kupuj SunOne ☺ http://www.candymona.pl/2017/01/lampa-sunone-do-hybryd-i-zeli.html
      Narzeczona z pewnością będzie zadowolona.

      Usuń
  95. szkoda, że jak ja zaczynałam swoją przygodę z hybrydami nie było takich dobrych postów :) no i lamp oczywiście... gdybym teraz kupowała lampę, na pewno postawiłabym na sunone, niestety wtedy dopiero wchodziły lampy led + ccfl, a ich ceny były kosmiczne, więc kupiłam lampę UV 36W. Jestem z niej zadowolona, ma timer co bardzo ułatwia pracę, jednak czas utwardzania jest bardzo długi i od dłuższego czasu zastanawiam się nad jej wymianą, jednak nie byłam w 100% przekonana do lamp UVLED. Na szczęście Twój post rozwiał moje wątpliwości do lamp UVLED i na pewno wkrótce skuszę się na lampę SunOne ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. czy wybrałabyś ten zestaw?
    http://allegro.pl/zestaw-manicure-hybrydowy-9xlakier-lampa-9-hybryd-i6553080863.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie zestaw jako zestaw nie jest zły, ale ja nigdy bym nie wybrała zestawu z lakierami nieznanego pochodzenia, o których nigdy nie słyszałam. A tak jest właśnie w tym wypadku.

      Usuń
  97. Hej, mam pytanie odnośnie zakupu mojej pierwszej lampy. Nie mam jeszcze tak dużego pojęcia i nie testowałam samodzielnie żadnej więc wciąż się waham, jaką powinnam wybrać. Myślę, że chciałabym kupić coś bardziej profesjonalnego, z czego na pewno będę zadowolona, a nie pierwszy lepszy mostek i jestem w stanie zainwestować na nią około 200 zł.
    Co myślisz o tej lampie?
    https://semilac.pl/pl/lampa-uv-led-24-48-w-semilac
    Czy może powinnam wybrać jakiś zestaw lub jakąś inną? Zależy mi na dobrej jakości lampie :) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lampa to nic innego jak SunOne z firmowym nadrukiem ;). Identyczną kupisz na allegro czy Aliexpress w sporo niższej cenie.
      Samą lampę polecam, ale tez polecam nie dać się naciągać :D.

      Usuń
  98. Cześć ja mam pytanie odnośnie lamp uv pierwszej produkcji . Ta moja jest już kilku letnia i czy by się nadawała do hybryd. Dodam że kupiłam sobie ją w czasie kiedy żel był modny sam. Jest z tych dużych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że świetlówki w Twojej UV mogą być już słabe/stare. Musiałabyś sprawdzić wykonując Test na prawidłowe utwardzenie hybrydy - https://youtu.be/xnL1EKleC5M

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, oraz obserwację. Są one dla mnie wielką motywacją oraz nagrodą.
W wolnych chwilach staram się odwiedzać Was wszystkich :)

ps. komentarze z linkami zazwyczaj trafiają bezpośrednio do spamu, więc ich nie zostawiajcie. Nie martwcie się, trafię do Was :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...